2 Nisan 2014 Çarşamba



Yumurtayı sevdirme çalışmaları  
 
Çocuğunuz kaç yaşında olursa olsun eğer bir besini tüketmiyorsa onu sevdirmek için elimizden geleni yaparız.. İşte bu düşüncedeyseniz sebzeli omletimizi denemelisiniz. Evde o gün için bulunan mantar, kırmızı ve yeşil biberi yeşillikleri doğrayıp, yumurta ve kaşarla buluşturdum. Pazar sabahı denediğim omlet beğenilince elimin altında sürekli malzemeleri bulunduruyorum.
 
  • Birkaç mantar
  • Orta büyüklükte 1 tane kırmızı biber
  • 1 tane yeşil biber
  • İsteğe bağlı büyüklükte kaşar (Rendeliyoruz)
  • 3 yumurta (Bizim yumurtalarımız iri ve çift sarılı )
  • Bol yeşillik ince kıyım
3 kişilik yapılan bir omlet için verilen miktarlar bunlar. Kişi sayısına göre artırabilirsiniz.
 
İrili ufaklı doğradığım sebzeleri az zeytinyağında çevirip, yumurtaları koymadan birazda tereyağı ilave ediyorum.  Ayrı bir kapta rende kaşar çırpılmış yumurta ve ince kıyılmış yeşillikleri buluşturup tavada bulunan malzeme üzerine yavaşça ilave ediyorum.Omletimizi kısık ateşte pişiriyorum. Çok hafif ve doyurucu bir lezzet.. Deneyenlere şimdiden afiyet şeker olsun..






 

Hiç yorum yok: