2 Mayıs 2010 Pazar

Elma Çayı

Merhaba Sevgili Dostlar 
Havaların ısınmasıyla birlikte giyeceklerimiz incelmeye,kabanlarımız çıkıp fazlalıklarımızında maaslesef ortaya çıkmasına neden oldu.Biz hanımlar yazın gelmesi ile formlarımıza özen göstermeye başlarız. Çalışmalara da diyetle ve sporla başladık.Günümüze uygun  ödem sökücü bir çay tarifi vermek istiyorum.Sevgili  Yasemin ilk bunu yayınladığında akşam hemen eve gidip yapmıştım.Bitki çaylarının hertürlüsü severek içerim.Bu çayı da çok severek içtim.Sevgili Yasemine selamlarımı göndererek çayın tarifini vermek istiyorum.


Malzemeler :
2 Tane Elma 
Dal tarçın
Karanfil
Karabiber 
Malzemelerimizin hepsini su dolu tenceremizde 10 dk.kaynatarak altını kapatıyoruz.Soğumasını bekliyoruz.Günde 4 bardağı geçmeyecek şekilde soğuk olarak içiyoruz.
Afiyet Olsun....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ayol benim biraz göbeğim var acaba günde 8 bardak bundan içsem nası olur?

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Neslihancım iyi ki yazdın gruba, ben bile unutmuşum bu tarifi. yarın denemeli evdeki kalmış elmalardan. sevgiler